Безкоштовно по Україні

ru|ua
0 800 3300 88

(Безкоштовно по Україні)

БЛОГ

Стильна флористика – як бути у тренді, прикрашаючи заходи?

Дата: 08.07.2020Переглядів: 3850Коментарі: 0
Стильна флористика – як бути у тренді, прикрашаючи заходи?

Спершу стиль, потім тренди

За словами досвідчених організаторів івентів, якщо вибирати між хаотичними екзотичними деталями та єдиним стилем оформлення, перемагає саме стиль. Приступаючи до прикраси події, флорист має діяти у кооперації з іншими учасниками процесу. Разом вони мають визначитися із стилем оформлення. Як це зробити?

Стильная флористика — как быть в тренде, украшая мероприятия? Рада перша. Пориньте у професійну традицію маркетологів і стежте за тим, що відбувається у світі. Трендові події та новини визначають популярну стилістику. Касовий супергеройський фільм чи фото в Instagram Кардаш'янов – живі референси, які може принести замовник. Флористу, як і всієї команді оформлювачів, важливо залишатися однією хвилі з людьми, котрим створюється свято.

Рада друга. Немає ідей? Вічні стилі виручать у 99% випадків. Весілля чи день народження, корпоратив чи фінал конкурсу «Міс Університет» — все це можна оформити:

  • за сезоном, використовуючи сезонні ж рослини (привабливий бонус у теплу пору року – барвиста природа як тло заходу);
  • за кольорами (оригінально виглядають, наприклад, квіткові композиції в трендовій чорно-золотій палітрі);
  • за мотивами хобі чи улюбленого фільму, книги тощо (найкраще поєднується з днями народження, але й для конкурсів чи весіль виглядає шикарно);
  • в національному чи історичному стилі (як у традиційному, так і в осучасненому варіантах).

Рада третя.Поверніться до першої поради та «крадіть, як художник». Розгляньте варіанти оформлення заходів, що нещодавно відбулися, і модернізуйте найбільш сподобалося під нові завдання.

Які ж тренди в оформленні найпопулярніших типів заходів переважають останніми роками?

Стильная флористика — как быть в тренде, украшая мероприятия? Актуальні тренди оформлення весіль

Сучасне весілля все далі йде від банального застілля, перетворюючись на масштабну вечірку, місце для знайомств і навіть концерт. Натомість зростає і кількість варіантів прикраси території. Ось тренди, на які варто звернути увагу, якщо поставлено мету «додати зелені»:

  • Зонування. Як усередині великої зали, так і на території заміського особняка, виникає потреба візуально та фізично відокремити підпростори: зону прийому їжі, зону танців, лаунж-зону і навіть зону дитячих ігор. Завдяки цьому виходить використовувати відразу кілька стилів, не роблячи загальну картину незграбною. Щоб забезпечити плавний перехід між локаціями, як роздільники можна використовувати флористичні елементи. Зелена стіна з квітами краще бездушної пластикової ширми.
  • Відхід від єдиної палітри кольорів. Варіанти «все в білому» або «тільки м'ятний і фіалковий» зараз відходять на другий план. Кольорова палітра весіль прагне гам з п'яти кольорів і омбре (переходів від темних відтінків до світлих). Для флористів це означає, що навіть з використанням одного виду кольорів різних відтінків можна досягти трендового та симпатичного ефекту. Гамми можна підглянути за каталогами Pantone.
  • Геометричні елементи.Деталі з металу, різноманітні арки та сітки, флораріуми та підвісні конструкції – рай для флористичного генія. Оскільки в останні роки є тренд на бохо і скандинавський стиль, яким дуже личить зелень, геометрія і квіти стають безпрограшним поєднанням.
  • Арки на земле. Ростові арки, повиті плющем і трояндами, вже не такі популярні. На зміну їм прийшли наземні конструкції-підкови, усіяні квітами і начебто створені самою природою. Навіть якщо церемонія відбувається у приміщенні, така арка залишається доречною. У неї можна додати каміння, свічки та більші квіти.
  • Мінімалізм. Світле, не обтяжене зайвою деталізацією оздоблення приміщення для весілля все ще служить на руку флористам. Тому що навіть дуже просте оформлення, щоб не бути бляклим, потребує виразних акцентів. Такими акцентами краще зробити живі квіти.

Актуальні тренди оформлення корпоративів

Як і весілля, корпоративні заходи перестали бути чимось виключно застільним. Тут тренди зміщуються у бік тімбілдінга. Командна робота, нехай і в межах ресторану, у перерві між виступами топ-менеджерів, накладає відбиток на флористичне оформлення приміщення. Зверніть увагу на:

  • Активність переміщення учасників. Всякі колективні розваги часто припускають фізичні дії (біг, передачу предмета з рук в руки, танці тощо). Тому оформлення має не лише відрізнятися стилістичною вивіреністю, а й бути стійким. Подбайте про міцні конструкції, масивні вази і стійкі рослини.
  • Тренд на технологии. Корпоратив – для відпочинку, спілкування та розваг. На піку популярності – оренда шоломів та окулярів віртуальної реальності, різноманітних комп'ютерних симуляторів. Здається, що техніка та неонові вивіски погано поєднуються з рослинними мотивами, але попрацювавши разом із фахівцями зі світу та дизайнерами розважальних зон, можна створити дуже органічні та привабливі «ігрові джунглі».
  • Нетворкінг і нудьгу. Спілкуватися та пригощатися – основні активності будь-якого корпоративу. У цьому плані існує дві крайності: максимально товариські учасники заходу, готові зробити мільйон групових селфі на будь-якому фоні, і нудні, які знічев'я фотографують все підряд. Для перших флорист може організувати карколомні фотозони, а других порадувати безліччю цікавих деталей, які красиво виглядатимуть у Stories.

Актуальні тренди оформлення масових заходів

Стильная флористика — как быть в тренде, украшая мероприятия? Крім весіль та корпоративів, флористів залучають до оформлення різноманітних виставок, конкурсів та музичних фестивалів. Як правило, вони тривають довше і займають велику територію. І хоча трендів у цьому напрямі десятки, пам'ятати насамперед потрібно про наступні:

  • Інтерактивність. Ми вже згадали фотозони, але якщо масштабувати їх на тисячі людей, які проходять через локацію за день, краще подбати про мобільність елементів. Недостатньо просто створити гарну квіткову стінку. Частину предметів краще зробити такими, які можна взяти в руки, сфотографувати з несподіваного ракурсу або забрати за межі кадру. Люди прагнуть самовираження і цінують, коли їм надають таку можливість. Горщики з різнокольоровими кактусами, які можна роздати в руки друзям, виграють за привабливістю у статичних декорацій.
  • Інклюзивність. Масові заходи – місце зустрічі дуже різних людей. Здорово, коли всі підрядники – від флористів до прокладачів кабелів під ногами – замислюються над тим, чи зручно буде переміщатися територією з дитиною чи на інвалідному візку. Також варто пам'ятати, що рослини - поширений алерген, а в закритих приміщеннях краще не використовувати дуже запашні квіти. Персоналізація.
  • Важко зрозуміти, чого хоче кожен окремий відвідувач масштабної події. Але вгадавши те, що маркетологи називають «інсайтом» (прихованою потребою людини), організатори заходу зможуть створити щось особливе. Немає універсальної поради про те, як врахувати цей тренд у флористичному значенні. Однак ідея цілісної візуальної історії, пов'язаної з тематикою заходу і несхожою на будь-які попередні, заслуговує на увагу.
  •  
  • Універсальний тренд

Тренд, який претендує на звання філософії, проникає у всі сфери життя і збирається залишитися з нами надовго? Мова про екологічність

. Чим натуральніше флористичне та загальне оформлення заходу і чим легше потім утилізувати наслідки свята, тим краще. Навіть коли не йдеться про бохо-оформлення, квіти в якому піддаються мінімальній обробці, екологічність залишається у фокусі.

Конструкції під квіти та вази з переробленого пластику. Барвники, які залишають найменший хімічний слід. Декорації, які можна використовувати повторно або переконфігурувати на щось нове. Не тільки просунута молодь і компанії зі світовими іменами, а й кожна людина, яка поважає свою планету, намагаються використовувати речі з розумом і знаходять красу у флористичних рішеннях, які піклуються про навколишнє середовище.

 

Повязані статті

Коментарі

Написати коментар


control call
Зберегти список переглянутих товарів
control call
Написати до відділу контролю сервісу
control call
Заявка на ландшафтне благоустрій.
Вид робіт:
control call
Товару немає в наявності, проте ви маєте можливість додати його
до списку очікування.
Як тільки товар з`явиться у продажу, на вашу почтову скриньку надійде повідомлення.
Вашу поштову скриньку:
Інформація для магазину:
control call
control call
request call