Підписка на букети - нова послуга компанії Украфлора! Кожен день свіжі квіти, регулярні букети на свята
0800 3300 88

(Безкоштовно по Україні)

0
БЛОГ

Стильна флористика – як бути в тренді, прикрашаючи заходи?

Дата: 08.07.2020 Переглядів: 353 Коментарі: 0
Стильна флористика – як бути в тренді, прикрашаючи заходи?

Спочатку стиль, потім тренди

За словами досвідчених організаторів івентів, якщо обирати між хаотичними екзотичними деталями та єдиним стилем оформлення, перемагає саме стиль. Беручись прикрашати подію, флорист зобов’язаний діяти в кооперації з рештою учасників процесу. Разом вони мають визначитися зі стилем оформлення. Як це зробити?

Стильна флористика – як бути в тренді, прикрашаючи заходи? Порада перша. Зануртеся у професійну традицію маркетологів і стежте за тим, що відбувається у світі. Трендові події та новини визначають популярну стилістику. Касовий супергеройський фільм або фото в Instagram Кардаш’янів – живі референси, які може принести замовник. Флористу, як і всій команді оформлювачів, важливо залишатися на одній хвилі з людьми, для яких створюється свято.

Порада друга. Немає ідей? Вічні стилі врятують у 99% випадків. Весілля чи день народження, корпоратив чи фінал конкурсу «Міс Університет» — усе можна оформити:

  • за сезоном, тут-таки використовуючи сезонні рослини (привабливий бонус у теплу пору року – барвиста природа в якості фону для заходу);
  • за кольорами (оригінальний вигляд мають, наприклад, квіткові композиції в трендовій чорно-золотій палітрі);
  • за мотивами хобі або улюбленого фільму, книжки і т. ін. (найкраще поєднується з днями народження, але і для конкурсів або весіллів має шикарний вигляд);
  • у національному або історичному стилі (як у традиційному, так і в осучасненому варіантах).

Порада третя. Поверніться до першої поради і «крадіть, як митець». Розгляньте варіанти оформлення заходів, що відбулися нещодавно, і модернізуйте ті, що найбільше сподобалися, під нові задачі.

Які ж тренди оформлення найбільш популярних типів заходів переважають останніми роками?

Стильна флористика – як бути в тренді, прикрашаючи заходи? Актуальні тренди оформлення весіллів

Сучасне весілля якнайдалі відходить від банального застілля, перетворюючись на масштабну вечірку, місце для знайомств і навіть концерт. Разом із цим зростає і кількість варіантів, як прикрасити територію. Ось тренди, на які варто звернути увагу, якщо поставлена ціль «додати зелені»:

  • Зонування. Як всередині великої зали, так і на території заміського маєтку, виникає потреба візуально та фізично відділити підпростори: зону прийому їжі, зону танців, лаунж-зону і навіть зону дитячих ігор. Завдяки цьому вдається використати одразу декілька стилів, не роблячи спільну картину незграбною. Щоб забезпечити плавний перехід між локаціями, в якості розмежування можна використовувати флористичні елементи. Зелена стінка з квітами відчутно краща за бездушну пластикову ширму.
  • Відхід від єдиної кольорової палітри. Варіанти «все в білому» або «тільки м’ятний та фіалковий» зараз відходять на другий план. Кольорова палітра весіллів рухається вбік гамм з п’яти кольорів та омбре (переходів від темних відтінків до світлих). Для флористів це значить, що навіть із використанням одного різновиду квітів різних відтінків можна досягнути трендового і симпатичного ефекту. Гамми можна піддивитися за каталогами Pantone.
  • Геометричні елементи. Деталі з металу, усілякі арки та сітки, флораріуми та підвісні конструкції – рай для флористичного генія. Оскільки останніми роками є тренд на бохо та скандинавський стиль, яким дуже пасує зелень, геометрія та квіти робляться безпрограшним поєднанням.
  • Арка на землі. Зростові арки, заплетені плющем і трояндами, вже не такі популярні. Натомість прийшли наземні конструкції-підкови, всіяні квітами і ніби створені самою природою. Навіть якщо церемонія відбувається у приміщенні, така арка залишається доречною. В неї можна додати каміння, свічки та більш крупні квіти.
  • Мінімалізм. Світле, не обтяжене зайвою деталізацією оздоблення приміщення для весілля все ще грає на руку флористам. Тому що навіть дуже просте оформлення, щоб не бути позбавленим індивідуальності, вимагає виразних акцентів. Такими акцентами найкраще зробити живі квіти.

Актуальні тренди оформлення корпоративів

Стильна флористика – як бути в тренді, прикрашаючи заходи? Як і весілля, корпоративні заходи припинили бути чимось виключно застільним. Тут тренди зсуваються убік тімбілдингу. Командна робота, най і в межах ресторану між виступами топ-менеджерів, накладає відбиток на флористичне оздоблення приміщення. Зверніть увагу на:

  • Активність переміщення учасників. Усілякі колективні розваги часто передбачають фізичні дії (біг, передачу предмета з рук до рук, танці та ін.). Тому оформлення має не тільки відрізнятися стилістичною вивіреністю, а й бути витривалим. Попіклуйтеся про міцні конструкції, масивні вази та стійкі рослини.
  • Тренд на технології. Корпоратив – для відпочинку, спілкування та розваг. На піку популярності – оренда шоломів та окулярів віртуальної реальності, всіляких комп’ютерних симуляторів. Здається, що техніка та неонові вивіски погано поєднуються з рослинними мотивами, але працюючи разом зі спеціалістом зі світла та дизайнерами розважальних зон, можна створити дуже органічні та привабливі «ігрові джунглі».
  • Нетворкінг і нудьгу. Спілкуватися та пригощатися – основні активності будь-якого корпоратива. В цьому сенсі існують наступні крайнощі: максимально товариські учасники заходу, готові зробити мільйон групових селфі на будь-якому фоні, та знуджені, які від нічого робити фотографують усе навкруги. Для перших флорист може організувати приголомшливі фотозони, а других потішити безліччю цікавих деталей, які матимуть гарний вигляд у Stories.

Актуальні тренди оформлення масових заходів

Крім весіллів і корпоративів, флористів залучають до оформлення усіляких виставок, конкурсів і музичних фестивалів. Зазвичай вони тривають довше і займають більшу територію. І хоча трендів у цьому напрямку десятки, пам’ятати насамперед потрібно про наступні:

  • Інтерактивність. Ми вже згадали про фотозони, але, якщо масштабувати їх на тисячі людей, які проходять крізь локацію за день, краще попіклуватися про мобільність елементів. Недостатньо просто створити гарну квіткову стінку. Частину предметів краще зробити такими, які можна взяти до рук, сфотографувати з неочікуваного ракурсу або взагалі прибрати за межі кадру. Люди прагнуть до вираження власної індивідуальності та цінують, коли їм надають таку можливість. Горщики з різнокольоровими кактусами, які можна роздати в руки друзям, виграють за привабливістю в статичних декорацій.
  • Інклюзивність. Масові заходи – місце зустрічі дуже різних людей. Чудово, коли всі підрядники – від флористів до тих, хто прокладає кабелі під ногами, — замислюються, чи буде зручно пересуватися територією з дитиною або на інвалідному візку. Також варто пам’ятати, що рослини – поширений алерген, а в закритих приміщеннях краще не використовувати надто духмяні квіти.
  • Персоналізація. Складно зрозуміти, чого хоче кожен окремий відвідувач масштабної події. Але вгадавши те, що в маркетологів називається «інсайтом» (прихованою потребою людини), організатори події зможуть створити дещо особливе. Немає універсальної поради про те, як врахувати цей тренд у флористичному сенсі. Проте ідея цілісної візуальної історії, пов’язаної з тематикою заходу та несхожої на будь-які попередні, заслуговує на увагу.

Універсальний тренд

Тренд, який претендує на звання філософії, проникає в усі сфери життя та збирається залишитися там надовго? Мова про екологічність. Чим натуральніше флористичне і загальне оформлення заходу і чим легше потім утилізувати наслідки святкування, тим краще. Навіть коли не йдеться про бохо-оформлення, квіти в якому піддаються мінімальній обробці, екологічність залишається у фокусі.

Конструкції під квіти та вази з переробленого пластика. Фарбники, виробництво яких залишає найменший хімічний слід. Декорації, які можна використовувати повторно або переконфігуровувати в щось нове. Не тільки просунута молодь і компанії зі світовими іменами, але й кожна людина, що поважає свою планету, намагаються використовувати речі розумно і знаходять красу у флористичних рішеннях, які піклуються про навколишнє середовище.

Повязані статті

Коментарі

Написати коментар


control call
control call
Заявка на ландшафтное благоустройство.
Вид работ:
control call
Товару немає в наявності, проте ви маєте можливість додати його
до списку очікування.
Як тільки товар з`явиться у продажу, на вашу почтову скриньку надійде повідомлення.
Ваш почтовый ящик:
Информация для магазина:
control call
control call