Підписка на букети - нова послуга компанії Украфлора! Кожен день свіжі квіти, регулярні букети на свята
0800 3300 88

(Безкоштовно по Україні)

0
БЛОГ

Украфлора презентувала "Закритий клуб бізнес-клієнтів" Вперше в Україні!

Дата: 04.11.2019 Переглядів: 1514 Коментарі: 0
Украфлора презентувала "Закритий клуб бізнес-клієнтів" Вперше в Україні!

Лідер квіткового ринку України компанія "Украфлора" провела масштабну зустріч для клієнтів, в рамках якої компанія представила свій новий проєкт "Закритий клуб бізнес-клієнтів", вручила подарунки та надала гостям унікальну можливість послухати промову директора міжнародної торгової компанії Royal Flowers, Густаво Монтехо.

На зустріч, яка відбулася 30 жовтня 2019 року в конференц-залі компанії "Украфлора", прибули постійні клієнти та партнери "Украфлори", а в якості почесних спікерів виступили директор міжнародної торгової компанії Royal Flowers, Густаво Монтехо і директор компанії "Украфлора" Олена Вікторівна Сторчак.

Украфлора презентувала "Закритий клуб бізнес-клієнтів" Вперше в Україні!В ході заходу всі присутні партнери, клієнти та друзі "Украфлори" змогли ознайомитися з функціоналом бізнес-кабінету, отримати несподівані подарунки і дізнатися багато нового про стратегію розвитку успішних квіткових компаній світового рівня.

Для активного, злагодженого і безперервного руху вперед до реалізації нових ідей і планів "Украфлора" створила "Закритий клуб бізнес-клієнтів".

Компанія "Украфлора" впродовж 26 років успішно розвиває квітковий ринок України, і пишається тим, що за довгі роки наполегливої роботи їй вдалося знайти підтримку постійних бізнес-партнерів, число яких зростає з кожним роком.

Всі напрямки роботи компанії, в тому числі флористика та декор, розвиваються завдяки новаторським ідеям, правильним бізнес-стратегіям і, звичайно, клієнтам.

Після вступного слова організаторів про відкриття клубу для надійних партнерів і про сюрпризи, які компанія підготувала для своїх друзів, на зустрічі для бізнес-клієнтів із промовою виступив директор міжнародної торгової компанії-партнера "Украфлори" Royal Flowers, Густаво Монтехо, ім'я якого відоме кожному представнику квіткового бізнесу в багатьох країнах світу.

Густаво Монтехо привітав всіх присутніх у залі, і подякував їм за участь в такій важливій зустрічі. Він також висловив подяку організаторам за запрошення і за можливість стати частиною великої родини компанії "Украфлора". 

Густаво зазначив, що Royal Flowers співпрацює з компанією "Украфлора" майже рік, і за час роботи з найважливішим постачальником квітів в Україні, він був приємно здивований результатами та успішною реалізацією спільних цілей компаній:

 "Я також хочу подякувати компанії "Украфлора" за те, що дозволили нам стати частиною вашої родини. Дякую директору Сторчак Олені Вікторівні та фахівцеві із закупівель в напрямку "зрізані квіти" Бондаренко Світлані. Ми працювали разом майже рік. За дуже короткий час "Украфлора" стала нашим найважливішим постачальником в Україні.

Сьогоднішня подія демонструє результати, яких можна досягти, коли дві компанії з однаковими цілями і мріями співпрацюють. Я ще раз дякую всій команді "Украфлори" Украфлора презентувала "Закритий клуб бізнес-клієнтів" Вперше в Україні!за те, що вони допомогли зробити компанію настільки успішною ".

Потім Густаво Монтехо розповів історію успіху корпорації Royal Flowers, яку він представляє. За його словами, сьогодні компанія Royal Flowers, заснована в 1991 році, є однією з найбільших сертифікованих ферм на території Еквадору. Вона розташована в тропічній зоні та займає площу понад 100 гектарів.

Густаво Монтехо зазначив, що його компанія займається великими поставками продукції до багатьох країн світу:

 "Ми відкриті для обслуговування продажів і дистрибуції в квітковій сфері по всьому світу: в Кіто, Еквадорі, Майамі, Флориді (США), Нідерландах. Royal Flowers може без обмежень поставляти квіти найвищої якості замовникам з однієї з найбільших ферм Еквадору в будь-яку точку планети ".

Крім того, за словами Густаво Монтехо, важливим аспектом успішного виробництва і продажу квіткової продукції є високоякісна технологія для квіткової ферми:

"Ми є найбільшою і сучасною фермою в Еквадорі, яка використовує розумні технології для всіх рослинних ферм. Цифрова система управління зрошенням і внесенням добрив забезпечує більш міцні стебла та крупніші квіти. Наша лабораторія відтворює нові, так би мовити, "чисті" рослини, в яких немає вірусів і бактерій ".

Завдяки тому, що врожай ферми ретельно контролюють професіонали, які працюють в лабораторіях компанії, близько тисячі стебел піддаються обробці щодня, що, на думку Густаво Монтехо, безсумнівно, є запорукою розвитку бізнесу.

Продажі, які компанія Royal Flowers здійснює по всьому світу, забезпечує новаторський підхід керівництва до співпраці, що, в свою чергу, за словами Густаво Монтехо, доводить необхідність постійно вдосконалювати методи ведення бізнесу:

"Наша вдосконалена платформа електронної комерції для оптових продавців Komet Sales дає можливість постійного доступу до нашої продукції та інвентарю протягом 24 годин. В цьому додатку також зазначено, яка продукція буде доступна в майбутньому і надані посилання на інтернет-магазини наших оптових клієнтів, щоб користувачі могли моніторити наші рекламні ресурси безпосередньо на сайті ".

Густаво Монтехо підкреслив, що в сучасному світі одним із завдань успішного виробництва є регулярний контроль за його впливом на навколишнє середовище. Захист екології, на його думку, повинен бути частиною стратегії компанії:

"Турбота про навколишнє середовище та наших людей — пристрасть нашої компанії. Ми охороняємо природу і допомагаємо їй залишатися зеленою. Ми дбаємо про наших експертів, які займаються квітами й беруть активну участь у розвитку компанії, щоб покращувати своє життя не тільки вдома, а й на роботі ".

Украфлора презентувала "Закритий клуб бізнес-клієнтів" Вперше в Україні!Також квіткова продукція компанії Royal Flowers отримала сертифікат Rainforest Alliance, що означає, що вона відповідає всім необхідним екологічним, соціальним та економічним стандартам.

Густаво Монтехо додав, що компанія Royal Flowers використовує в своїй роботі власного експедитора в Еквадорі — FreshLink Cargo, який і відповідає за постачання квітів у магазини компанії в Майамі, де розміщені департаменти відділу продажів і маркетингу, а також в інші країни світу.

Крім змістовної та цінної для бізнес-клієнтів компанії "Украфлора" розмови про стратегію розвитку квіткового бізнесу, Густаво Монтехо потішив усіх присутніх несподіваним і приємним подарунком — він запропонував знижки на весь асортимент товарів Royal Flowers.

Після виступу Густаво Монтехо, директор компанії "Украфлора" Олена Вікторівна Сторчак презентувала унікальний для квіткового бізнесу України проєкт "Закритий клуб бізнес-клієнтів “Украфлора" та розповіла про переваги співпраці з компанією для бізнес-клієнтів.

 

Олена Вікторівна зазначила, що встановлення довірливих відносин з клієнтами для компанії "Украфлора" має особливе значення:

 "Хотілося б розпочати з того, що наші бізнес-клієнти — це особлива категорія наших партнерів і друзів. Оскільки ми разом займаємося розвитком квіткового ринку, і кожен наш бізнес-клієнт —  для нас експерт і однодумець, і до думки кожного з них ми готові прислухатися ".

За словами Олени Вікторівни, компанія "Украфлора" щодня відстежує умови сервісу, який надається клієнтам, і робить все можливе, щоб ці умови були максимально комфортними, тому спеціально для зручності клієнтів компанія розробила особистий кабінет бізнес-клієнта на сайті "Украфлора".

Для того, щоб скористатися особистим кабінетом, клієнту необхідно пройти реєстрацію на сайті, використовуючи бізнес-карту. Ця послуга надає клієнтам зручну можливість отримувати найактуальніші прайси для здійснення замовлення, зберігати історію покупок, а також в автоматичному режимі розраховувати знижки на весь асортимент продукції, яка знаходиться у вільному доступі в інтернет-магазині.

Олена Вікторівна додала, що насьогодні компанія працює над опцією оформлення замовлення в особистому кабінеті клієнта.

Наступним кроком у співпраці компанії "Украфлора" з бізнес-клієнтами стала розробка "Закритого клубу бізнес-клієнтів", який, за словами Олени Вікторівни, надасть значно ширші можливості для розвитку квіткового бізнесу в Україні:

"У своєму бажанні співпрацювати, а не просто продавати, ми пішли далі. І прийняли рішення створити "Закритий клуб бізнес-клієнтів" компанії "Украфлора". Для всіх нас це можливість частіше зустрічатися для обміну досвідом. А ми, зі свого боку, обіцяємо знижки, подарунки та спікерів міжнародного рівня ".

Подарунків на зустрічі для бізнес-клієнтів у конференц-залі компанії "Украфлора" було, дійсно, дуже багато. Крім того, що гості змогли отримати дисконтні карти на передзамовлення продукції компанії-партнера "Украфлори" Royal Flowers, директор компанії "Украфлора" Олена Вікторівна Сторчак здивувала всіх присутніх приємним сюрпризом, і анонсувала розіграш, подарувавши бізнес-клієнтам можливість виграти один з 5 сертифікатів на купівлю товарів із колекції новорічного декору.

Окрім цього, вона запропонувала членам "Закритого клубу бізнес-клієнтів" скористатися унікальним шансом, і купити новорічний декор з великою знижкою, не обмежуючись в кількості та обсязі купівлі.

Подальша частина вечора пройшла в більш вільному форматі фуршету, де гості насолоджувалися приємною музикою та спілкуванням. На фуршеті у бізнес-клієнтів компанії "Украфлора" було достатньо часу обговорити нові можливості для учасників "Закритого клубу бізнес-клієнтів" і поділитися ідеями спільних проєктів.

Украфлора презентувала "Закритий клуб бізнес-клієнтів" Вперше в Україні!

Повязані статті

Коментарі

Написати коментар


control call
control call
Заявка на ландшафтное благоустройство.
Вид работ:
control call
Товару немає в наявності, проте ви маєте можливість додати його
до списку очікування.
Як тільки товар з`явиться у продажу, на вашу почтову скриньку надійде повідомлення.
Ваш почтовый ящик:
Информация для магазина:
control call
control call