Підписка на букети - нова послуга компанії Украфлора! Кожен день свіжі квіти, регулярні букети на свята
0800 3300 88

(Безкоштовно по Україні)

0
Публічна оферта

Публічна оферта

Публічна оферта

Публічна ОФЕРТА Про укладення договору про надання послуг, продажу товарів

Цей публічний договір (далі - "Договір") є відкритою пропозицією (далі - "Офертою") фізичної особи-підприємця Сторчак А.Р (далі - "Продавець"), адресованим невизначено широкому колу осіб (далі "Користувач"), укласти Договір купівлі продажу на викладених в даній оферті умовах. У разі прийняття умов цього договору, тобто публічної оферти, Користувач стає Замовником.

Терміни і загальні положення.

Товари - квіти, квіткова продукція, предмети декору, товари для флористів, продукти харчування та напої

Сайт - сукупність сторінок, доступ до яких здійснюється за допомогою веб-браузера, і програмних модулів, об'єднаних єдиною системою управління, розташованих в мережі Інтернет за адресою https://ukraflora.com.ua/, і що містить всі ознаки даної публічної оферти

Замовлення - оформлена і розміщена на Сайті заявка Замовника, адресована Виконавцю, на придбання і доставку від його імені і за його дорученням зарезервованих їм Товарів.

Замовник - фізична особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, що дає доручення на придбання Товарів представлених на Сайті, для цілей не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності; або юридична особа / фізична особа-підприємець.

Виконавець - Інтернет-проект ukraflora.com.ua

Сторони - Виконавець та Замовник

Предмет договору.

Виконавець бере на себе зобов'язання продати Замовнику квіти, квіткову продукцію, предмети декору, товари для флористів, продукти харчування та напої, а Покупець зобов'язується прийняти та здійснити оплату таких Товарів і Послуг.

Інтернет-проект не здійснює продаж сухого столового вина, а здійснює послуги з їх придбання від імені та за рахунок Замовника, доставці за вказаною Замовником адресою, а також комплектації і резервування Замовлень на підставі заявок Замовника, залишених на Сайті, для їх подальшого викупу Замовником.

Інтернет-проект надає Замовнику послуги оформлення Замовлення і доставки зарезервованих останнім напоїв за дорученням, від імені та за рахунок Замовника. Замовник приймає умови цього договору в момент оформлення Замовлення шляхом натискання на кнопку «Підтвердити замовлення», що виражає підтвердження Замовника про прочитанні тексту цього договору і згоду з його умовами.

Надалі заперечення від Замовника щодо надання таким чином своєї згоди позбавляє Виконавця від будь-якого роду відповідальності за невиконання умов цього договору і залишає право Виконавцю скасувати Замовлення в односторонньому порядку і / або ж замінити замовлений, але відсутній товар на аналогічний, Замовник в свою чергу має право відмовитися від прийняття такого товару.

Умови продажу товарів і надання послуг.

Товари, послуги та їх вартість відображені на сайті у відповідних розділах. Вигляд продукції, що продається може незначно відрізнятися від зображень, наданому на сайті. У зв'язку з тим, що квіти це сезонний товар, не завжди є можливість створити ідентичний букет з сайту. В такому випадку, наші флористи створюють букети та композиції з частковою заміною квітів, зі збереженням кольорової гами і геометрії букету. При цьому може бути змінено загальну кількість квітів, якими виконується заміна в композиції або букеті.

Заміна квітів здійснюється без узгодження з Клієнтом. Якщо для замовленої композиції (букету) в магазині відсутня більшість квітів, то Компанія повідомляє про це клієнта

Порядок оформлення Замовлення:

Замовник оформлює Замовлення на Сайті самостійно, шляхом додавання обраних квітів, букетів, рослин, декору, товарів для флористів, продуктів харчування, напоїв, столових сухих вин в віртуальну корзину і натискає кнопку «Оформити замовлення».

При виборі безготівкової форми розрахунків - здійснює оплату.

В результаті оформлення Замовлення, Виконавець одержує дані Замовника та номер Замовлення для виконання доручення про покупку і доставку зарезервованих товарів згідно сформованого Замовлення на Сайті Товарів. Замовник купує столові сухі вина, зазначені в розміщеному на Сайті замовленні, а також оплачує послуги Виконавця по їх пошуку, комплектації і резервуванню.

Оформити Замовлення на Товари та столові сухі вина можуть всі Замовники, які досягли 18 років незалежно від реєстрації.

Замовник може здійснити оплату безготівковим розрахунком, або в день виконання доручення, за вказаною ним при оформленні адресою готівкою. Оплата здійснюється в національній валюті України - гривнях.

Термін дії оферти

 Акцепт оферти Виконавцем настає в момент отримання передоплати, або оплати за замовлення.

 При відкликанні оферти Виконавцем або Замовником Договір вважається закінченим з моменту його відкликання.

Порядок оплати замовлення

Оплата замовлення означає згоду Замовника на укладення цього Договору з Виконавцем.

Замовник оплачує вартість замовлення за Договором, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця або за готівку в момент отримання товару. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Виконавця

Ціни на будь-який Товар, зазначені на сайті ukraflora.com.ua є чинними на момент здійснення замовлення. У разі зміни ціни на замовлені позиції Товару, Виконавець зобов'язується в найкоротші терміни проінформувати Замовника. Замовник має право підтвердити або анулювати Замовлення. Якщо Виконавцю не вдалося поінформувати Замовника (відсутній зв'язок і ін.) Він має право анулювати несплачене замовлення.

Ціни на товари зазначені за 1 штуку. У вартість замовлення Товарів не включено послуги флориста по оформленню квітів в букет і доставка.

Повернення грошових коштів, помилково сплачених Замовником, здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту оплати. Для повернення грошових коштів Замовник зобов'язаний надати інформацію, необхідну для цього: ІПН, реквізити розрахункового рахунку в банку (у разі якщо Банк замовник не Приватбанк) або номер карти Приватбанку.


Порядок доставки Замовлень

Мінімальна сума замовлення для доставки 500 грн.

 У дні підвищеного завантаження (Новий рік, День Закоханих, 8 березня, День матері) умови доставки можуть змінюватися

Доставка замовлень, прийнятих до 15:00, за погодженням, проводиться в день замовлення (в місті Київ) і становить 100 грн.

Доставка замовлень, прийнятих після 15:00, за погодженням, проводиться після 20:00 (ціна 220 грн), або на наступний день

За додаткову плату Замовнику можуть бути надані послуги доставки в точний час або нічний час

Про можливість та ціну доставки за межі Києва Замовнику слід уточнювати в операторів Сайту.

Доставка в регіони України здійснюється компанією Нова Пошта по тарифам перевізника. Лише при отриманні попередньої оплати від Замовника. Відправлення в регіони можливе тільки Товарів розділу Декор та подарунки і товари для флористів.

Доставка великогабаритних товарів становить 400 грн. Можливість і дата доставки великогабаритних товарів узгоджується з оператором Сайту

При передачі Замовлення Виконавець має право попросити Замовника пред'явити посвідчення особи, що підтверджує дотримання останнім вікових обмежень, встановлених для Замовників цим договором.

При передачі Замовлення Замовник має право відмовитися від прийому товару, якщо товар в нетоварному вигляді

 

Правила обміну та повернення товару

У всіх взаєминах з нашими клієнтами ми діємо в рамках існуючих Законів України. Відповідно до Закону України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text, повернення або обмін товару здійснюється в нашому магазині за адресою м.Київ, вул.Салютна, 2-Б при наявності чека / видаткової накладної та документа, що посвідчує особу замовника або платника.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України:

- квіти і живі рослини не підлягають обміну або поверненню, так як квіти і живі рослини відносяться до товарів, які швидко псуються, дуже швидко приходять в нетоварний вигляд і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах і при правильному догляді. У момент доставки Клієнт має право відмовитися від букету, зрізаних квітів, або рослин в нетоварному вигляді. В такому випадку, обмін Товару на новий здійснюється в найкоротші терміни, повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту написання заяви. Скарга на якість букету, зрізаних квітів і живих рослин може бути прийнята протягом 3-ох годин після покупки (саме цього часу може вистачити для псування квітів без належного догляду і дотримання умов зберігання). З правилами догляду за зрізаними квітами і букетами Ви можете ознайомитися у нас на сайті ukraflora.com.ua/blog/pravila-uhoda-za-srezannymi-cvetami-i-buketami

- продукти харчування не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172. Повернення або обмін продуктів харчування можливий тільки за умови, що товар в момент відвантаження виявився непридатним для вживання.

- товари розділу декор і подарунки, а також товари для флористів підлягають обміну протягом  14 днів (не рахуючи день покупки) в разі якщо: товар в товарному вигляді, цілісній упаковці, збережені всі етикетки, цінники, маркування, ярлики, пломби. Причиною здійснення обміну товару може бути: товар не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром, або з інших причин, за якими товар не може використовуватися за призначенням. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Замовник має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Виконавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це Замовника, який вимагає обміну товару.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція, наявна у продажу не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни Компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

Ми робимо все можливе, щоб порадувати Вас товаром, який ми продаємо, але, ми працюємо з швидкопсувним товаром, тому в разі виникнення спірних ситуацій ми просимо Вас:

- протягом 3 годин після отримання покупки: букетів, декору, товарів для флористів, зрізаних квітів або рослин звернутися в нашу компанію за номером 0800 33 00 88, або написати в форму контролю якості сервісу на головній сторінці нашого сайту, або написати нам в Viber, Telegram, онлайн-чат, або на електронну пошту ukrafloratm@gmail.com

- надіслати нам 3-5 фото товару в неналежній якості

У разі, якщо після внутрішнього розслідування з'ясувалося, що претензія клієнта не має підстав - Компанія звільняється від зобов'язань по даній претензії. У разі, якщо після внутрішнього розслідування, з'ясувалося, що претензія клієнта має місце в дійсності - обмін товару або повернення коштів здійснюється протягом 7 банківських днів з моменту прийняття заяви.

У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, букет, квіти або рослини були не свіжими або в нетоварному вигляді - Клієнт має право відмовитися від прийому товару, на повне повернення коштів або на заміну доставленої квіткової композиції, букета або рослини. Якщо клієнт звернувся зі скаргою щодо якості доставленої квіткової продукції пізніше, ніж через 3 години з моменту доставки замовлення, вона може не прийматися до розгляду, так як Компанія після доставки замовлення не може контролювати умови зберігання квітів, а квіти відносяться до товарів, що швидко псуються - це є звичайним явищем, що при високій температурі або неправильному догляді деякі види квітів гинуть.

Конфіденційність

Виконавець гарантує збереження в таємниці інформації, яку Замовник вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.

Виконавець гарантує, що персональні дані не будуть використані в корисливих цілях, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.

При оформленні Замовлення Замовник дає згоду на обробку своїх персональних даних, що зберігаються в базі Виконавця виключно для ідентифікації Замовника при повторних замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Замовника в наданні даних, Виконавець не зможе відповідним чином здійснити Замовлення.


Права та обов'язки сторін

Замовник зобов'язується не робити будь-яких дій, що порушують законодавство України, норми міжнародного права і дій, які можуть порушити нормальне функціонування сайту.

Замовник дає свою згоду на використання і обробку персональних даних користувача відповідно до чинного законодавства України.

 Відповідальність за грошові перекази повністю лежить на банках і платіжних системах, послугами яких вирішує скористатися Замовник. Виконавець не несе відповідальність за обробку платежів.

Виконавець не несе відповідальність за працездатність обладнання, на якому розміщений сайт, доступність сайту, роботу каналів передачі даних та інші технічні засоби для здійснення Користувачами доступу до Сайту. Виконавець докладає всіх зусиль для доставки якісного Товару в найкоротші терміни.

Замовник несе відповідальність за достовірність даних, зазначених у формі Замовлення. У разі, якщо некоректне, неточне і / або неправильне зазначення даних в замовленні призвело до додаткових витрат Виконавця, пов'язаних з доставкою Товару по невірному адресою або видачу Товару невірному одержувачу, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Замовника.

Форс мажор.

Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань, якщо це невиконання викликане обставинами, що не залежать від волі Сторін, а саме:військовими діями, стихійним лихом, техногенними та іншими аваріями, страйками, локаутами, актами органів влади або управління і т.д., що унеможливлює виконання умов цього Договору (далі Форс-мажор).

Форс-мажор застосовується, і Сторона, для якої він настав звільняється від відповідальності за порушення умов цього Договору, при наявності письмового підтвердження (висновок, довідка) Торгово-промислової палати України про настання форс-мажору.

Сторона, для якої настав Форс-мажор, зобов'язується негайно повідомити іншу Сторону і надати підтверджуючі Форс-мажор документи.

З моменту отримання такого повідомлення іншою стороною виконання умов даного Договору припиняються на весь період дії Форс-мажору.

У разі дії Форс-мажорних обставин більше 3 місяців кожна зі сторін має право ініціювати припинення Договору.

Інші умови

Цей договір укладено на території України і підпорядковується матеріальному праву України.

Даним договором Замовник дає згоду на обробку своїх персональних даних.

Недійсність будь-якого пункту або частини цього договору не веде до недійсності договору в цілому.

Всі суперечки, що виникають між Замовником та Виконавцем, вирішуються шляхом переговорів.

control call
control call
Заявка на ландшафтное благоустройство.
Вид работ:
control call
Товару немає в наявності, проте ви маєте можливість додати його
до списку очікування.
Як тільки товар з`явиться у продажу, на вашу почтову скриньку надійде повідомлення.
Ваш почтовый ящик:
Информация для магазина:
control call
control call